maandag 11 maart 2013

Lief klein Konijntje

Op de site van Stip en Haak stond zo'n lief konijntje. Die wou ik ook heel graag hebben.

Vrijdag avond ben ik er mee begonnen, en zondag avond had ik hem eindelijk in elkaar.
Had hem al veel eerder af kunnen krijgen als ik tussendoor niet zo veel andere dingen hoefde te doen. De dagen zijn echt veel te kort!

Maar het resultaat mocht er zijn! Ik vind hem zo lief!


Vond het nog best lastig om de oortjes te haken. En ook om de oren daarna aan het lichaam vast te naaien, maar ik ben erg blij dat het gelukt is! Ik zal er binnenkort nog een vriendje voor hem maken. Vind ze erg leuk voor Pasen.

Herriet, heel erg bedankt voor het patroontje!!!!

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het een superlief konijntje!
    Daar hoort toch een vriendje bij hoor :-)

    Lieve groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ♥ Nou ik vind hem ook lief, wat heb je dit knap gedaan zeg.
    In luv.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen