maandag 29 april 2013

Molly


Toen ik zag dat mama bezig was met een haak werkje wilde ik haar graag even een handje op weg helpen...


Maar al snel zat ik helemaal in de knoop... Ik denk dat ik het toch maar beter aan haar over kan laten!!

Dat ging een stuk beter, maar wat heeft ze nu weer gemaakt??


Er zit niks in... Heel benieuwd hoe dit af zal lopen! Ik doe ondertussen wel even mijn oogjes dicht....


Toen ik wakker werd liet mama me zien wat ze gemaakt had....

Ik was zo blij, een vriendinnetje! Hallo Molly, ik ben Miko!



Heej Luilak, moet je eens kijken wat een leuke spulletjes! Mama was bij het stoffenspektakel geweest! En ze heeft van alles mee genomen. Daar kan ze vast wel wat leuks van maken. Ik heb namelijk gehoord dat ze binnenkort een naaimachine wil kopen... Als dat maar goed gaat!



5 opmerkingen:

  1. Ik vind ze super lief, ze staan ook nog op mijn lijstje om te maken :) Komt vast wel een x ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwwwwwwwwwwwwwwwww ze zijn zo schattig zeg ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha wat leuk!!!

    Voor mij staat er ook al een naaimachine klaar in NL, maar moet het nog wel (opnieuw) gaan leren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig weer,en wat een leuk verhaal,je kan wel een boek schrijven :) liefs mams xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhhh, wat lief!
    En mooie foto's!

    Je kan inderdaad wel een boekje gaan schrijven :-)

    Kijk eens op marktplaats voor een naaimachine, daar heb ik de mijne ook weg.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen