zondag 19 mei 2013

Petit Fours

Het is altijd weer moeilijk om te bedenken "wat zal ik nu weer eens maken" Want er zijn veel te veel dingen om te maken. En het liefst deed ik ze allemaal tegelijk. Maar dat gaat niet... Daarom heb ik er voor gekozen om bezig te gaan met de Petit Fours van Grietjekarwietje. Die vond ik er zo lief uit zien!

Ik heb er op dit moment al 3 gemaakt en er zijn volgens mij 17. Dus daar ben ik nog wel even zoet mee!
Daarnaast zijn ze ook nog eens een stuk beter voor de lijn!


En vandaag nog met iets heel anders bezig geweest. Iets waar ik normaal niet echt dol op ben...

OPRUIMEN...

We zijn vorig jaar juli in dit huis komen wonen. En we hadden nog 1 kamer die vol stond met rotzooi. En het lag er ook allemaal vreselijk slordig bij... Dat kon zo niet langer. Dus ben ik samen met mijn vriend aan het opruimen gegaan. Nu kan je zelf weer normaal lopen in de kamer! Een hele opluchting!! Er zijn heel wat tassen vol rotzooi naar de vuilnisbak gegaan.

Maar ik kwam niet alleen rotzooi tegen. Ook nog twee omslag riemen met daarop allemaal kleine kraaltjes en nog wat oude onderbroeken met leuke strikjes en harten bedeltjes. En ik had het al zo lang niet gedragen of gebruikt dat ik alleen de leuke dingen er af hebt gehaald en de rest mooi bij het vuil kan. Altijd leuk recyclen.


Het boek wat ik vorige week heb gewonnen laat nog even op zich wachten. Ik hoop toch wel dat ik hem volgende week krijg. Want ik kan niet wachten om daar ook nog wat leuks uit te maken!

Fijne avond
Liefs xXx

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke petit fourtjes! Heerlijk he, om eens even flink op te ruimen. Ik ben er ook mee bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die petit fourtjes zien er lekker uit. Oooh....als ik toch ook al eens zo goed kon haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk geworden lieverd,heel trots op jou XxXxX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukt,bedankt voor de tip XxXxX

    BeantwoordenVerwijderen